Klacht: Foto op plexiglas.

op 14 juni 2016 over Yoursurprise in de categorie Internetshops - Algemeen

Klantnummer; 1239637
Ordernummer: 2517497

Hallo, ik wil even melden dat het helaas niet gelukt is om met het YourSurprise een oplossing te vinden voor het probleem die ik had en nog steeds hebt over de plexiglas die ik bij YourSurprise gemaakt en besteld en betaald hebt. Ze wilden dat ik twee nieuwe ging kopen met 20% korting, want ik heb dat gelukkig niet gedaan. Ik heb YourSuprise gebeld en gevraagd of ze per direct mijn YourSurprise account willen verwijderen en dat hebben ze gaan en daar ben ik echt ontzettend blij mee. Vorige week maandag 6 juni 2015 heb ik YourSuprise weer gebeld en dan met de mededeling dat ik mijn twee foto op plexiglas retour ging zenden naar YourSurprise. Ze vonden het zonde, maar ik zei tegen de klantenservice van YourSuprise dat ik er niets aan hebt aan de foto op plexiglas. Ze zeiden ook dat ik mijn geld niet terug zouden krijgen. Ze vergeten 1 (één) ding dat ik nu alles kwijt bent. Ik heb geen product en ik ben mijn geld kwijt. YourSurprise denk alleen maar aan 1 ding (één) en dat is geld. Maar voor een klant staan dieeen probleem heb met een foto op plexiglas geven ze niets om, alleen als je extra betaald om een nieuwe te kopen geven ze om je anders laten ze je echt barsten. De klantenservice van YourSurprise moeten eigenlijk in mijn schoenen staan dan ben ik benieuwd hoe hun reageren. Ik heb twee keer € 59,95 en dat is bij elkaar € 119,90 betaald vor de twee foto op plexiglas. Ik ben gewoon door YourSurprise in de maling genomen. YourSurprise lach er om, want ze hebben extra € 119,90 erbij gekregen. Ik denk ook dat YourSurprise mij ook aan het uitlachen is. Ik bestel echt nooit meer bij YurSurprise, want mijn geld verdiend zeker ergens anders aan te besteden dan bij het bedrijf YourSuprise. Over de klantenservice van YourSurprise ben ik ook niet over te spreken. Ik weet niet wat hun bedoeld wat service is bIj YourSuprise, maar bij YourSurprise kennen ze geen service. YourSurprise is niet eens één ster waard laat staan een halve ster en een halve ster zijn ze niet waard. Ik geef de klantenservice van het bedrijf YourSuprise -1.

Errol-37

Oplossing kom denk ik niet meer.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yoursurprise over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Yoursurprise in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Errol Reinier Dauvillier