Klacht: Foto afdruk

op 21 februari 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb van de week een foto af laten drukken via mijn telefoon .Toen ik hem ging ophalen bleek het opject( ballon) er niet helemaal op te staan wat er erg jammer vond omdat mijn schoondochter zwanger is en het geslacht van het kind de ballon betekende.Nu wist ik niet of de fout bij mij lag dacht toch dat ik de foto goed had doorgestuurd maar, het kan.Ging naar de Grote markstraat om dat even te vragen.Werd hier niet veel wijzer en deze adviseerde mij het nogmaals te proberen.Antwoordt op mijn vraag is blijkbaar niet service gericht wat ik een beetje jammer vind.2,50 weggegooid.Fouten maakt men allemaal en wat kost uiteindelijk een foto afdrukken voor de Hema.Beetje jammer …Wilde bij deze toch een antwoord op mijn vraag ..Verkeerd gestuurd of verkeerd gesneden ..nr 19 F 927..11035865936..Mv Gr merv Bodaan.

Gewenste Oplossing:

Als ik een antwoordt krijgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Reactie van de melder van de klacht Wes2har

9 maanden geleden - Jammer dat Hema mijn klacht niet in behandeling neemt.Blijkbaar is het te ingewikkeld of niet de moeite waard.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wes2har