Klacht: Foto afdruk 2 maal.

op 07 september 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Beste, vorige week vrijdag 3108 plaats ik een bestelling voor een foto, af te halen in de winkel. Deze ging binnen enkele dagen worden geleverd. Maar vooraf, zou men mij een mail sturen wanneer deze is toegekomen.
Toen ik gisterenavond 7 dagen later (donderdag 69 om 22 u )nog niks had vernomen vreesde ik dat ik de bestelling niet goed had doorgegeven. En heb ze opnieuw geplaatst. Toen ik deze morgen in de winkel iets ging halen, vernam ik dat mijn fotobestelling toch was toegekomen. Direct daarna, heb ik een mail (geraakte telefonisch niet binnen) gestuurd om de laatste (dubbele) bestelling af te zeggen, met dit verhaal. Ten slotte was het minder dan 24 u geleden dat ik deze bestelling heb geplaatst (zou geen probleem mogen zijn?). En kreeg als antwoordt, dat de bestelling toch doorgaat. Dwz dat ik deze foto 2 ontvang en 2x moet betalen. Had men mij verwittigd zoals vermeld, had ik niet opnieuw een bestelling geplaatst uiteraard.

Wanneer ik dezelfde foto niet opnieuw moet aankopen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja Maria Frans