Klacht: Fornuizenplaza.nl levert niet op de afgesproken datum

Domstad Rudie op 21 februari 2022 over Fornuizenplaza in de categorie Installatiebedrijven

De kwestie zit mij niet lekker, daarom een samenvatting:

U belooft mij levering op 18 februari;
Vandaag krijg ik van uw collega te horen dat de transporteur niet gaat leveren omdat er geen afspraak gemaakt is;
Ze belt niet zelf naar de transporteur, maar vraag me om dat te doen;
De transporteur meldt dat er een mailtje is gestuurd en een SMS;
Als ik zeg, dat ik niks ontvangen heb, zegt de transporteur dat er een fout in hun ICT zou kunnen zitten;
Normaal zou hij mij nagebeld hebben, maar dat lukte door corona niet;
Ik heb onder protest een afspraak op maandag gemaakt;
Daarna heb ik uw collega gebeld, die mij beloofde dat ze zou zien wat ze kon doen en dat me terug zou bellen;
Omdat ik niet werd teruggebeld nam ik opnieuw contact op en kreeg u aan de lijn;
U vertelde me, dat alles was opgelost omdat er op maandag een afspraak met de transporteur is gemaakt;
Ik zei u dat niet alles was opgelost en dat u mij ook niet had verteld dat er geen stekker aan het fornuis zit en er dus een installateur bij geroepen moet worden;
U reageerde niet begripvol en verschuilt u achter de transporteur
Daar werd ik boos over, m.i. terecht: fornuizenplaza maakt fout na fout, geeft niets toe, wordt zelfs cynisch en wil het gesprek beëindigen.

PS-1 Mijn huidige fornuis is op 18-02-2022 afgesloten; ophalen is wegens storm uitgesteld tot 19-02;
PS-2 SMS en e-mail van de transporteur van de levering op 21-02-2022 kwamen aan.

20% terugbetaling van de nota wegens extra onkosten en gemaakte fouten

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fornuizenplaza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Domstad Rudie