Klacht: Fornuis

op 25 juni 2021 over Etna in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29-02-2021 heb ik via mediamarkt een etna fornuis besteld. Die kwam snel binnen. Helaas bleek de fornuis stuk te zijn een fabriek fout. 4maanden later krijgen we een een (nieuwe) fornuis die het niet doet!!! Weer een fornuis die niet werkt! . Ben nog steeds niet gebeld voor een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Werkende fornuis waar ik gebruik van kan maken!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Etna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Etna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Etna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Etna

Heeft op 28 juni 2021 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Muhudin,

Uw klacht dat wij hebben ontvangen op 25/6/2021, deze hebben wij met u telefonisch besproken op 28/6/2021.
Wij hebben afgesproken dat u op woensdag 30-6-2021 wordt u bezocht door onze monteur voor de storing aan uw fornuis.
Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer 088-8821821. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Met vriendelijke groet,
Alice Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Mvr muhudin