Klacht: Kromme planken en geen reactie

CTJ Buil op 21 juli 2023 over Fonteyn Outdoor Living Mall in de categorie Tuincentra

Tuinhuis gekocht. Helaas zelf op moeten halen omdat lever afspraken niet nagekomen zijn. Bij opbouwen geconstateerd dat er planken dusdanig krom waren dat we niet verder konden. Binnen 2 dgn reactie! Dat is dan ook de enige reactie die volgens afspraak nagekomen is. Meerdere Toezeggingen van levering vervangende planken. Helaas na weken nog steeds niets! Hopelijk kan rechtsbijstand wat doen. Afwachten.
Rest van het hout trekt inmiddels ook krom. Alle tuinspullen, fietsen en wat gereedschap staat nu al 5 weken buiten ipv de geplande 1 week. Advies: koop er niets! Na aankoop ben je niet meer belangrijk!!!!!!! Snap niet dat het personeel daar nog wil werken.

Vervangend tuinhuis waar wij zelf de goede planken uitzoeken. Afbouwen. Rest mogen ze komen ophalen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fonteyn Outdoor Living Mall

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fonteyn Outdoor Living Mall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CTJ Buil