Klacht: folders van vorige week ontvangen

op 26 juli 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg vandaag de folders via Spotta, keurig op tijd, vroeg zelfs.
Maar helaas, toen ik er in ging bladeren herkende ik een aanbieding van vorige week. Verder bladerend zag ik dat alle folders van vorige week waren. Daar hebben we dus niks aan hé, de meeste aanbiedingen zijn al verlopen.
Graag ontvang ik een vers pakket folders.

Gewenste Oplossing:

Als ik nieuwe folders ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 juli 2016 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Oskam,

Bedankt voor uw bericht. Wat is het vervelend om te lezen dat u oude folders heeft ontvangen. Waarschijnlijk had de bezorger nog een oud pakket in zijn/ haar fietstas zitten. We gaan de melding over het bezorgen van een oud pakket bespreken met de bezorger.

Met vriendelijke groet,

Anita
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door E.Oskam