Mijn Klacht:
Blijkbaar heeft Spotta geen bezorgers voor de vakantieperiode. Ik krijg al twee weken geen folders meer. Zoals gewoonlijk helpt een klacht indienen bij Spotta over de bezorging niet. Weten bedrijven als Aldi, Kruidvat, Gamma, Praxis en Hema wel dat laten bezorgen door Spotta weggegooid geld is? Spotta incasseert hier wel geld voor, maar laat de folders in het magazijn liggen.
Gewenste Oplossing:
Folders ook in vakantie gewoon bezorgen!

