Klacht: Folders niet op tijd

op 26 februari 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 februari 2017 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Wolff,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 27 februari 2017 om 15:33 geantwoord

Dan hoef ik geen reclame meer te ontvangen! Er zijn aanbiedingen die al op zijn voordat ik te lezen krijg dat het in de aanbieding is. Wat is dan het nut van reclamefolders. De vorige bezorger deed het tenminste netjes op zondag. Op de app kijken? Nee dat is lekker overzichtelijk! Jullie gaan jezelf in de vingers snijden, de papieren folders gaan verdwijnen op deze manier.

Bericht van Spotta

1 jaar geleden - Beste mevrouw De Wolff, Wij kunnen de bezorgers niet verplichten op zondag te bezorgen. Zij mogen hun bezorgwijk verspreiden over de dagen zondag, maandag en dinsdag, dus de keuze is aan hen. Mocht u geen folders meer willen ontvangen, dan is het misschien verstandig een NEE-NEE sticker op uw brievenbus te plakken. Met vriendelijke groet, Bregje Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Anjanietblij