Klacht: folders niet ontvangen

op 26 november 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds enkele weken hebben wij het folderpakket met o.a. folders van Aldi en Lidell niet of veel te laat ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Als de folders weer tijdig bezorgd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 november 2016 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Heel vervelend om te horen dat u al enkele weken het Spotta folderpakket niet of te laat ontvangt. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en hopen van harte dat u binnenkort het Spotta folderpakket weer netjes in uw brievenbus zult ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Bregje
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door friese klok