Klacht: Folders niet ontvangen

op 18 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Ik heb nu drie opvolgende weken de folders niet ontvangen.

Als de folders elke week worden bezorgd, maar niet op dinsdagavond of woensdag.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw Lippolt, Ik heb u geprobeerd te bellen om informatie te geven over de situatie in uw wijk. Helaas heb ik u niet te pakken gekregen. Zou u willen de laten wanneer we u het best kunnen bereiken? U kunt ons anders ook terugbellen op 0900-8774636. We horen het graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht Myrthelippolt

1 maand geleden - Goedemiddag, Ik ben de hele dag aan het werk en kan de telefoon niet aannemen. Ik woon in de wijk bargeres in Emmen. Groet Myrthe

Spotta

Heeft op 20 oktober 2016 om 13:36 geantwoord

Geachte mevrouw Lippolt,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs ontslagen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van week 43 zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u.

In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Myrthelippolt