Klacht: folders niet ontvangen

op 28 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

geen folders bezorgd maar netjes in de papierbak bij hoogvliet gegooid makkelijk verdiend zo

als er goede bezorgers zijn niet deze de ene week krijgen we ze op maandag dan weer dinsdag en nu helemaal niet

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 september 2016 om 14:28 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Kunt u bij de folders komen in de papierbak? Is het mogelijk om voor ons de code van de plastic eraf te lezen en door te geven zodat wij de juiste acties kunnen ondernemen richting de bezorger?

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door bned