Klacht: folders niet ontvangen

op 18 augustus 2016 over Spotta in de categorie Reclame

3 weken krijgen wij de folders op woensdagavond zijn ze helemaal nat, nu hebben we al 2 weken geen folders ontvangen. Ze brengen de folders alleen maar al ze zin hebben. Ik heb al vaker een klacht ingediend over de bezorging.

als we elke week de folders op maandag of dinsdag in de bus krigen zoals het hoort.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 augustus 2016 om 12:51 geantwoord