Klacht: Folders niet bezorgd

C.H. van den Bosch op 08 juli 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Voor de 22e achtereenvolgende week zijn de folders weer niet bezorgd door Spotta. Vorige week kreeg ik een automatische mail van Spotta dat er weer een nieuwe bezorger is, maar er is niets bezorgd. De bezorggraad van Spotta is sinds augustus 2019 19,15%. DIT IS TOCH OM TE HUILEN

Ik ben pas tevreden als Spotta doet waar ze voor betaald worden DE FOLDERS OP TIJD BEZORGEN

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 juli 2020 om 09:33 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat geen folders ontvangt. We begrijpen heel goed dat je iedere week je folders wilt ontvangen. Hieronder lichten we toe hoe we ervoor zorgen dat je het folderpakket weer ontvangt.

Bezorging
De bezorger voor jouw wijk is onlangs gestopt met bezorgen. We zijn actief op zoek gegaan naar een vervanger met goed resultaat. Met ingang van komende week loopt er weer een bezorger in jouw wijk. Je ontvangt het folderpakket vanaf dan weer in de brievenbus.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je vanaf komende week weer veel plezier beleeft aan de
folders.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag

C.H. van den Bosch

Heeft op 09 juli 2020 om 16:04 geantwoord

Dit automatische mailtje heb ik al diverse keren ontvangen MAAR ER VERANDERT NIETS. STOP MET DIE AUTOMATISCHE MAILS EN LOS HET EEN KEER GOED OP ZODAT WIJ DE FOLDERS OP TIJD ONTVANGEN

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch