Klacht: Folders altijd als mosterd na de maaltijd !

op 13 september 2017 over Console4fun.nl in de categorie Internetshops - Games en accessoires

In Krimpen aan den IJssel werd het folderpakket vanavond om 19.30 bezorgd. De hele vakantie periode heb ik niets ontvangen.
In Krimpen aan den IJssel is er op dinsdag de week markt. Veel mensen combineren dat met aankopen in de winkelcentra. Ik doe dat dus ook.
Ik ben geen koopjesjager, maar als er dan folders met aanbiedingen zijn van zaken die ik gewoonlijk regelmatig koop, is het wel prettig als ik daarvan op de hoogte ben.Ooit werd het pakket met folders bij mij in de regio op zaterdag bezorgd, maar tegenwoordig pas op dinsdagavond..De meneer die de folders laat verspreiden heeft mij, na een klacht verteld dat de folders pas o maandag bezorgd mogen worden, maar nu krijg ik het pakket of helemaal niet of op dinsdagavond.Voor mij is dat mosterd na de maaltijd!

Ik zou graag willen dat het pakket folders op zaterdag of uiterlijk op maandag werd bezorgd. Later is zoals gezegd, mosterd na de maaltijd

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Console4fun.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Console4fun.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moby Dick