Klacht: folders

op 08 augustus 2016 over Spotta in de categorie Reclame

beste Heer/Mevrouw
wij hebben weer geen folders ontvangen wij kijken ook graag naar aanbiedingen die wij steeds weer mislopen omdat wij steeds geen folders krijgen .
en wij wonen in de kuyperlaan in hillegom behalve als ze met nieuwjaars kaarten lopen weten ze niet hoe hart ze moeten lopen dit jaar hoeven ze er niet op te rekenen eerst maar eens een jaar optijd bezorgen en dan zien wij nog wel ?!

dat er eens folders bezorgt gaat worden .
en dan zien wij nog wel of ze wat krijgen voor die kaartjes eind van het jaar.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 augustus 2016 om 09:12 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Pijpers,

Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Wij zouden dan graag uw postcode en huisnummer willen ontvangen. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door helenapijpers62@gmail.com