Klacht: folders

op 08 augustus 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste Heer/Mevrouw
wij hebben weer geen folders ontvangen wij kijken ook graag naar aanbiedingen die wij steeds weer mislopen omdat wij steeds geen folders krijgen .
en wij wonen in de kuyperlaan in hillegom behalve als ze met nieuwjaars kaarten lopen weten ze niet hoe hart ze moeten lopen dit jaar hoeven ze er niet op te rekenen eerst maar eens een jaar optijd bezorgen en dan zien wij nog wel ?!

Gewenste Oplossing:

dat er eens folders bezorgt gaat worden .
en dan zien wij nog wel of ze wat krijgen voor die kaartjes eind van het jaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 augustus 2016 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Pijpers,

Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Wij zouden dan graag uw postcode en huisnummer willen ontvangen. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door helenapijpers62@gmail.com