Klacht: folders

op 02 augustus 2016 over Spotta in de categorie Reclame

ik ben woonachtig aan de nijenrode in eindhoven en uitkijkend op een garageplein en daar is het me opgevallen dat er vele pakketten van folders op de garages liggen gedeponeerd ik vind dit uitermate storend dat een bezorger van jullie dit zo achterlaat hopenlijk kunnen jullie hieraan iets doen zodat het in de toekomst niet meer voorkomt . het betreft het garage plein achter de woning nr 157 aan de nijenrode

zie boven genoemd veld bij klacht

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 augustus 2016 om 10:52 geantwoord

Geachte mevrouw van Gerven,

U heeft ons laten weten dat u een partij folderpakketten heeft gevonden. Wij waarderen het bijzonder dat u de moeite neemt ons dit te laten weten. De folders worden zo snel mogelijk opgeruimd.

Bij Spotta vinden wij de betrouwbaarheid van onze ruim 23.000 bezorgers van het grootste belang, evenals de zorg voor het milieu. Wij hebben de bezorgerscoördinator geïnformeerd en deze zal de nodige maatregelen treffen om dit soort gebeurtenissen in de toekomst te voorkomen.

Mocht u ondanks deze maatregelen in de toekomst weer een partij folderpakketten vinden, laat u dit dan weten aan ons via Spotta.nl/klantenservice. Alvast hartelijk dank hiervoor.

Alle klachten die gemeld zijn door marionvangerven