Mijn Klacht:
Dit is al de 4e keer dat ik meld dat wij het folderpakket niet ontvangen hebben ???????? waar is de controle…..Kan ik het misschien beter aan de firma,s zoals Kruitvat,Blokker,Gamma,Karwei en Praxis melden
Gewenste Oplossing:
Als de folders bezorgd worden zoals het hoort en wat de adverteerders ook verwachten.

