Klacht: Folderpakket

op 12 mei 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Folderpakket kwam zo vaak laat, meestal op woensdag en/of donderdag. Dat vind ik beetje te laat, zijn halve week verliezen tijd.

Liever optijd, liever maandag op post doe, dan kunnen iedereen optijd leest en wat wou kopen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 mei 2016 om 08:57 geantwoord

Geachte mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket niet op de juiste dag hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in de brievenbus krijgt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Groet Spotta Klantenservice
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst een keer niet of wederom niet op tijd? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door HandbalW