Klacht: Folderaanbiedingen filiaal Barendrecht

op 08 januari 2014 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Keer op keer gaan wij tevergeefs naar het filiaal van de Kruidvat in het oude centrum van Barendrecht om een folderaanbieding te kopen. Inmiddels doen we dit al voor onze eigen bescherming met een cynisch verwachtingspatroon dat het product weer niet geleverd is. Keer op keer krijgen we welgemeende excuses van het winkelpersoneel. Op een recente rechtstreekse klacht naar Kruidvat kregen wij slechts een ontwijkend en onbevredigend antwoord dat dit “door logistieke incidentele situaties wel eens voor kan komen”, en dat het daarmee wel afdoende mee zou zijn afgedaan. Reageren op die emailreactie was niet mogelijk. Indien het een keertje voor komt zul je mij echt niet horen klagen. Echter hebben wij persoonlijk ervaren dat het (voor dit filiaal) helemaal geen incidentele situatie betreft, maar dat dit een veel structurelere aangelegenheid is. Wij ervaren dat kruidvat haar klanten voor niets naar dit filiaal laat lopen. Omdat aanbiedingen vaak een beperkte oplage hebben is een optie om bv 1 of 2 dagen na het ingangsmoment pas naar dit filiaal te gaan geen echte oplossing. Daarnaast zijn wij lang niet altijd in de gelegenheid om dan maar naar een ander filiaal te gaan, en ik neem aan dat dit ook geen gewenste policy is van het Kruidvat- beleid!!!

Dat Kruidvat serieus de logistieke pijplijn naar dit filiaal naloopt om zo na te kunnen komen dat de producten in de folderaanbiedingen ook daadwerkelijk aanwezig zijn als een ingangsdatum wordt genoemd in die folder. Als alternatieve oplossing zou Kruidvat de ingangsdatum in de folder dusdanig op moeten nemen als dat zij daadwerkelijk die producten ter beschikking kunnen hebben.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kruidvat in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bekkie12