Klacht: folderaanbieding niet bestellen

op 23 augustus 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte heer, mevrouw,

Dit wil ik toch even kwijt. In de folder van Leen Bakker staat een loungeset Roma voor 599 euro. Wij vanaf Driehuis naar Beverwijk maar daar stond geen exemplaar en konden wij de set dus niet bekijken, want zo vertelden ze ons daar ” de set die hier stond is als showmodel verkocht” . Er werd ons verteld dat we uiteraard de set wel konden bestellen en raadpleegden hier ook de computer voor. Ze begrepen echter dat wij alvorens te bestellen de set toch graag eerst wilden zien. Ze informeerden voor ons of er in Haarlem nog een set stond en ja dat was het geval. Dus wij op naar Haarlem en ja daar stond het model, weliswaar wat beschadigd. Omdat wij het op zich een mooie set voor deze prijs vonden wilden we hem bestellen. Dit bleek echter niet te kunnen want hij was niet meer op voorraad. Heel vervelend ja maar uiteraard konden de winkelmedewerkers hier niets aan doen. Toch nog maar even voor de zekerheid gebeld met Beverwijk, maar ook daar bleek bij nader inzien de set niet meer leverbaar.
Afijn, een hele zaterdagochtend voor niets heen en weer gereden en we vragen ons af of er wellicht helemaal geen sets geweest zijn behalve de showmodellen.

We waren tevreden geweest als de set gewoon te bestellen was geweest in Beverwijk. Sowieso heel vervelend om voor niets naar Haarlem geweest te zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door J.R. Dierdorp