Klacht: Folder niet optijd

op 06 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Wij wonnen op sterrekroos in Heerenveen.. wij krijgen folders pas dinsdag avond of woensdag. En de aanleiding start vanaf maandag/dinsdag en tot wij folder krijgen en naar winkel gaan,heel veel spullen zijn uitverkocht.

Wij zouden graag folders optijd krijgen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20.00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie, hier heeft Spotta geen invloed op. Graag verneem ik van u of u de folders gisteren heeft ontvangen of niet. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:21 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl