Klacht: Folder map al een tijdje niet ontvangen

op 06 augustus 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Wij hier in utrecht overvecht postcode 3564VX krijgen al 5 weken de spott foldermap niet meer nu mis ik elke week de reclames die ik voorheen wel kon inzien. En de app is niet fijn daarom wil ik de papiere versie inzien. Met vriendelijke groet.

Claudia

Als ik hem weer elke week ontvang optijd

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:46 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:59 geantwoord

Volgens spotta moet ik maar op de app of computer kijken als ik de map niet ontvang. Maar zoals in mijn klacht omschreven wil ik graag de papieren versie inzien dat vind ik veel fijner . Ik heb niet voor niks een ja/ja sticker op mijn brievenbus, ik kan er niks aan doen dat de bezorger ze niet wegbrengt of weggooit daar is de verspreider verantwoordelijk voor. Ik als postbode van postnl kan dat ook niet zomaar doen word ik ook ontslagen.

Bericht van Spotta

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Verstege, We begrijpen dat het vervelend is dat de folderverspreiding op uw adres niet op orde is. We doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk op te lossen zodat u de papieren folders weer in kunt zien. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door claudiaver