Klacht: folder

op 16 oktober 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij waren een dag voor de folder om een stapelbed te kopen er werd ons medegedeeld dat hij de dag erop in de reclame zou zijn.
wij vroegen wanneer hij dan geleverd werd ons werd medegedeeld vrijdag.
de dag erop in de ochtend bij leen bakker zei de balie medewerker dat hij uitverkocht was , maar bij de nieuwe zending geleverd kon worden.(op 16 november)
dit is mij nu al 2 keer eerder gebeurd o.a. bij tuinmeubelen.
het lijkt erop dat ze eerst kijken hoeveel bestellingen en dan pas leveren.

Gewenste Oplossing:

niks meer kopen bij leen bakker.
Daar ik nu tot 3 keer toe in de maling ben genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door damianlee