Klacht: Oplichting ! Ook extra op terugvlucht Wizzair geboekt via flywise

Anja Huijbregts Vissers op 27 november 2023 over Flywise.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede middag mijn vouchers (4pers) gewonnen bij vakantie veilingen geactiveerd bij flywise ( zoals altijd) netjes n dag bijgeboekt hotel upgrade en priority boeking ! Dus 4 x extra kosten. Na betaling van dit geheel ons hotel ook geüpgraded naar 4 hier geen klacht over goed hotel. Maar het begon al 8 weken geleden na complete betaling n mail dat de stoelen naast elkaar niet geboekt konden worden moesten we zelf doen. Okay gedaan heen en terug €158,- voor ons 4 . De retour betaling 4 x 55 zou onderweg zijn ! Nu 7 weken later nog niets binnen. Dan werden we gekoppeld met wizzair incl parkeren auto aangemeld kleur en kenteken. Daar in de ochtend aangekomen in Charleroi was deze gesloten dus tel op hek gebeld werden netjes binnen 5 min opgehaald en naar n andere parkeerplaats gebracht klein stukje terug . Daar de auto geparkeerd netjes bij het kantoor gemeld blerk hij niet in deze heer zijn systeem te staan terwijl ik de brief met betaling en code in mijn hand had. Moesten toch nog maar even €50,- extra betalen. En ja gedaan moet toch iets. Daarna ging het goed tot de terugweg vanuit Boedapest de dag langer ( bijgeboekt en betaald incl ontbijt) ging niet door we vlogen al om 6 uur terug dhus 3 uur opgehaald bij ons hotel . Op het vliegveld werden er n stuk of wat uit de boarding rij gehaald en de tassen moesten ineens 55,- per stuk bijbetaald worden zaten wieltjes onder maar ze waren maar 40 cm ! Ik loop met krukken dus wij met 2 pers hadden maar één koffertje bij . Totaal dus 3 x €55,- 167,50 ( incl omrekeningskosten) je moet wel betalen anders mis je het vliegtuig. Al met al ruim 500,- extra kwijt en n nacht korter voor 4 pers. Nu word ik van het kastje naar de muur gestuurd overmacht te druk geen personeel ziekte. Enz de site van Flywise en Wizzair staat vol klachten iedereen moet bij betalen ook moesten we 30 min omvliegen omdat ze ergens niet over mochten . Wil gewoon mijn eigen geld terug voor wat ik betaald heb en nu al 7 weken op wacht !

Gewenste Oplossing:

De 4 x priority boeking en de 4 x extra dag met ontbijt. Ook 2 x parkeergeld betaald . Ook Wizz gebeld in Amsterdam maar spreken geen woord Nederlands

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flywise.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flywise.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Huijbregts Vissers