Klacht: Oneerlijk behandeling

op 18 juni 2019 over Flybe in de categorie Vliegmaatschappij

Op de heenreis van Amsterdam naar Birmingham moesten we bij de gate 2 x 70 euro betalen omdat ons trolleys te groot waren volgens Flybe. op dat moment waren we woedend omdat meerdere passagiers met veel grotere trolleys gewoon konden doorlopen. Ook kon de trolley van een mevrouw maar de helft in dat metalen mand en zij kon gewoon doorlopen en mij trolley kon dat ook maar wij moesten wel betalen ! ! Echt zo absurd, zeker omdat wij Chinezen zijn werden we tegengehouden en dat is discriminatie ! Redeneren met die staffs van Flybe was zinloos, zij zeiden steeds dat wij maar een klacht moesten indienen.
Na ons moest ook een man en een vrouw bijbetalen maar eenmaal aanboord zagen wij tot ons verbazing dat zij gewoon met hun trolleys aanboord binnenliepen. Toen vertelden ze ons dat het papier van de pinautomaatje op was en dat ze niet hoeven te betalen. Dit is echt belachelijk !! Zo oneerlijk allemaal.
Op de terugreis naar Amsterdam hebben we een trolley bij vrienden achtergelaten om weer problemen te voorkomen en nam maar een trolley mee naar huis en bleek dat deze trolley WELl in dat metalen mand paste ! Dus op de heenreis had dat ook moeten kunnen maar omdat wij toen zo boos en gefrustreerd waren hadden we dat niet in de gaten.
Bij deze vragen we de terugbetaling van 140euro retour van Flybe.

Ps op de heenreis hadden we een vertraging van 50 minuten ook nog.

Terugbetaling van 140euro

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flybe

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flybe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bingbing