Klacht: Handbagage

op 01 maart 2019 over Flybe in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over Flybe over mijn handbagage. Dinsdag 26 februari 2019 ben ik van Amsterdam Schiphol AirPort naar Southampton AirPort gevlogen en had ik geen problemen met mijn handbagage. Op donderdag 29 februari 2019 ben ik terug gevlogen. Ik heb nog nooit problemen gehad met die koffer dat mijn koffer te groot was, en nu kon ik gewoon40 pond bij betalen omdat de incheckbalie de koffer te groot vond. Ik vind het geldklopperij van Flybe, na mijn mening kloppen de afmetingen en paste die wel in de bak, hij paste de heenweg gewoon in het boven luik. Ook zat ht vliegtuig half vol waardoor er genoeg plek was voor de handbagage.

Sabine

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug willen krijgen omdat het niet goed gegaan is zo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flybe

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flybe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sbvermeer