Klacht: Afmetingen handbaggage

op 02 april 2019 over Flybe in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer of mevrouw,
Op vrijdag 22 maart ben ik vanaf Schiphol naar Birmingham gevlogen met Flybe vlucht BE102.
De vlucht van 09.40 vertrok uiteindelijk om – 12.00 uur.
Thuis heb ik mijn handbaggage van te voren opgemeten; mijn koffertje voldeed aan de gewenste afmetingen; ik kan u bewijsfoto’s laten zien. Echter, paste mijn koffertje niet in het rekje en moest ik €70,- bijbetalen.
Ik ben van mening dat het rekje voor de vertrek gate van Flybe niet voldoet aan de afmetingen 55 x 35 x 20.

Ik verzoek u vriendelijk het €70,- over te maken op mijn credit card.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn €70,- teruggestort krijg of dat ik duidelijke foto's ontvang met zichtbare afmetingen van de baggagerek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flybe

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flybe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie Hotchkiss