Klacht: oplichting door Fly Away

op 16 april 2018 over Fly Away Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Eind februari kreeg ik telefoon over interessante reisaanbiedingen van Fly Away. Men vroeg of ze een mail mochten sturen met aanzienlijke kortingen op hun reizen. Ik kreeg op 9 maart echter een mail met het verzoek de bijgevoegde faktuur te betalen. Deze PDF bijlage kon ik echter niet openen. Ik stuurde dus een mail dat ik de bijlage niet kon openen.
Op 30 maart kreeg ik een aanmaning van Pay Care van €105,12. Vermits ik op de consumentensites reeds gelezen had over klachten tegen Fly Away met de raad om niet te betalen, reageerde ik niet. Op 13 april kreeg ik telefoon van Pay Care : bij niet betaling zou ik een nog hogere boete krijgen.

Vermits ik van geen enkele dienst gebruik heb gemaakt ben ik Fly Away niets verschuldigd. Ik wens dat Fly Away en Pay Care hun eis tot betaling laten vallen en mij niet meer contacteren.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fly Away Reizen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fly Away Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Isabella Vercauteren