Klacht: opgedrongen reis

op 16 april 2018 over Fly Away Reizen in de categorie Reizen Algemeen

op 31-01-17 werd ik telefonisch benaderd voor een stedentrip in een Europees land hierover zou ik een aantal dagen meer info over krijgen via de mail en dan moest ik hier binnen 14 werkdagen op reageren. op 9-02-17 kreeg ik de mail op 19-02-17 en 25-02-17 heb ik terug gemaild dat ik er vanaf zie. hierna heb ik ook geen mails meer ontvangen niet van een goedkeuring voor het afzeggen en niet van betaling aanmaning. op 16-04-17 werd ik gebeld dat ik nu 106 moet betalen omdat ik niet binnen te afzeg termijn heb gemaild. ik ben hier erg van onder de indruk dat je moet betalen voor iets waarvan je binnen de termijn hebt afgezegd en geen gebruik van hebt gemaakt. PS: ik ken dit reisbureau ook niet geen idee hoe zij ooit aan mijn nummer zijn gekomen

op zijn minst een ''excuses'', dat er zorgvuldig word geteld dat ik inderdaad binnen de termijn heb afgezegd en dat ik inderdaad niet hoef te betalen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fly Away Reizen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fly Away Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicholet