Klacht: Uitgescholden en bedreigd door een flixbus chauffeur.

op 12 oktober 2019 over Flixbus in de categorie Busreizen

Flixbus chauffeur was een verschrikkelijke vieze man dat al bij instappen steeds de vrouwen en meisjes om hun afkomst en leeftijd en ging overdreven flirten vroeg en hun bij hem voor in liet plaats nemen. Toen ik aan de beurt was toen kon hij mij niet vinden in de systeem en zei dat ik 20 euro dr ticket moest kopen maar ik gaf aan dat het dan ik dus hier de ticket had en alles klopte mr toen reageerde hij zeer onbeschoft of you dont have money you go i call the police. Ik ben nog nooit zo vernederd geweest in het publiek, toen vroeg ik hem niet te schreeuwen en om zijn naam om een klacht in te dienen, hij gaf het niet. Toen ben ik uigestap en was ik bijna mijn koffer vergeten en klopte op het raam, de zelfde man kwam naar buiten en deed alsof hij mij wilde helpen zo dat de mensen binnen het konden zien. Hij belde de klantenservice op en zij gelijk ze was onbeschoft en heeft geen ticket wat moet ik doen en zette het op luidspreker. Ik zei toen oké u bent zeer onprofessioneel en onbeschoft en dit is niet de manier iemand te helpen. Toen begon hij uit te schelden f%ck you, i call the police you dont have money you come here. Ik werd echt bang en schoot in tranen want ik had nog nooit zoiets meegemaakt, wat moet je tegen zo’n persoon nou zeggen. Deze man hoort ergens achter gesloten deuren te werken en niet met mensen. Ik ben en bedreigd en uitgescholden en voorschut gezet voor een publiek. Het gaat om een man met ArabischeMarokkaanse afkomst. In de Flixbus N81 van 22:00 richting Berlin.

Ik zal tevreden zijn wanneer deze man word ontslagen of hard word aangesproken op zijn onprofessioneel gedrag. Nog nooit heb ik zoveel disrespect tegen over vrouwelijke klanten gezien. En wilde zelf bijna niet opstappen met vieze blik die hij had naar vrouwen.
Ook heb ik aangifte gedaan. Graag zou ik ook mijn geld terug willen.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flixbus

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flixbus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 12343