Klachten over Flixbus

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Flixbus zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Flixbus in de categorie Busreizen

29 klachten gemeld
1.3 /10
19 stemmen
19

Tijdslijn

geen reactie, nog steeds geen geld terug

Klacht van op 29 augustus 2018 over Flixbus in de categorie Busreizen

Een maand geleden ben ik met flixbus van Hamburg naar Groningen gereisd. Het was een ingehuurde bus (dus niet de groene flixbus), krappe stoelen, geen wifi, geen stopcontact, maar bovenal kwam de bus aan met kapotte banden. Hier kwamen we... Lees meer

ik en mijn dochtertje hadden een reisje geboekt van arnhem naar berlijn op dat moment dat we in de bus stapten en we wouden naar een zitplaats lopen maar der was geen plek meer beschikbaar. en de hygiene van het toilet is... Lees meer

Bus gemist door miscommunicatie vervoerder

Klacht van op 14 augustus 2018 over Flixbus in de categorie Busreizen

Busreis Düsseldorf-München-Split (Kroatië): Op de busstation in Düsseldorf hebben de passagiers (waarvan mijn dochter en haar vriend)de bus naar München gemist want terwijl zij stonden te wachten (45 min) de bus was al vertrokken. De info op de elektronische bord... Lees meer

Te laat en ganuleerde tunnel ticket

Klacht van op 04 augustus 2018 over Flixbus in de categorie Busreizen

Hallo Vandaag zaterdag 04082018 de bus van 10:30 Van London uk naar Lille france Ik ben niet tevreden over vandaag of elk ander keer over het service van flixbus en niemand is blij in de bus over vandaag!! Dus... Lees meer