Klacht: Onbeschoft

Sabjedoechy op 19 juli 2018 over Flixbus in de categorie Busreizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben maandag 16 juli heengegaan met de flixbus en vandaag 19 juli terug. De buschauffeurs stonden als eerst op de verkeerde plaats en toen ik ging vragen of het de juiste bus was kreeg ik gewoon geen antwoord en een kwade blik zowel als op de heenweg als op de terugweg. Tevens moeqten we zelf maar onze koffers erin gooien zonder aanwijzigingen. Ik vind dit totaal niet kunnen.

Gewenste Oplossing:

Als er gewoon netjes geantwoord word en duidelijkheid gegeven word

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flixbus

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flixbus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door