Mijn Klacht:
Ik heb voor mijn tante gereserveerd voor een rit van Eindhoven (NL) naar Düsseldorf (Dtsl) op zaterdag 4 om 11.55 uur en het ticket vooraf betaald. Voor deze reis heb ik een bevestiging gekregen.
Echter de Bus rijdt aan opstaphalte in Eindhoven voorbij. Er stonden meerdere mensen te wachten. Daarbij heb ik geen melding gehad dat bus om welke reden dan ook de gereserveerde passagiers niet meer kon mee nemen.
Gewenste Oplossing:
Terugbetaling van het ticket. En een Vergoeding voor de treinreis die nu gemaakt moest worden om van Eindhoven naar Düsseldorf te komen. Hierbij moest mijn tante met een leeftijd van 75 jaar overstappen wat we juist had willen vermijden door met deze flixbus te reizen. Voor dit ongemak wens ik minstens excuses. Tevens wil ik een uitleg wat de oorzaak is dat de bus voorbij is gereden. We hebben er nu natuurlijk geen vertrouwen meer in om een volgende keer nog met flixbus te reizen.
