Klachten over Flixbus

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Flixbus zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Flixbus in de categorie Busreizen

37 klachten gemeld
1.7 /10
20 stemmen
20

Flixbus Complimenten

arrogant en inflexibel

Klacht van claystation op 31 oktober 2017 over Flixbus in de categorie Busreizen

op 30-10-2017 een rit geboekt van Eindhoven naar Dusseldorf om 20.20 uurvoor 7 euro. Een half uu voor vertrek krijg ik de melding dat de bus vertraagd is. Desondanks sta ik bij de halte om 20.05 . Na enige tijd... Lees meer

extra gemaakte kosten

Klacht van AnitaKnipping op 16 oktober 2017 over Flixbus in de categorie Busreizen

ik had op 21/8/2017 twee tickets geboekt met de Flixbus van Utrecht naar Parijs. bestelnummer 8045822751, de kosten waren 2x 19 euro heenreis en 2x 25 euro terugreis, totaalprijs 88 euro. Op 16-10-2017 wilde ik de reis omboeken, omdat we... Lees meer

Bus is niet komen opdagen

Klacht van Anasebastiao op 30 september 2017 over Flixbus in de categorie Busreizen

Ik heb een busriet geboekt voor mijnt tante van antwerpen naar Rotterdam (Zuidplein) Volgens mijn tante is de bus niet geweest zij heeft op perron 7 aan de K.astridplein gewacht en de bus is niet komen opdagen Erg teleurstellend Lees meer

telefoon kwijt geen reactie van bedrijf

Klacht van AzizAsk op 07 augustus 2017 over Flixbus in de categorie Busreizen

hallo, Ik heb 2 maanden geleden gebruik gemaakt van Flixbus, ik ben tijdens mijn reis mijn mobiele telefoon vergeten in de bus. Vervolgens heb ik contact opgenomen en er werd mij mede gedeeld dat ik mijn gegevens moest invullen bij gevonden... Lees meer

Belgie wel in, maar niet uit.

Klacht van Bramschoof op 01 augustus 2017 over Flixbus in de categorie Busreizen

Afgelopen vrijdag ben ik met de flixbus vanaf Rotterdam naar Brussel gereisd met de Flixbus. Geen enkel probleem gehad, fijne reis (ingecheckt met een rijbewijs als identiteitsbewijs) maar toen vandaag op de bus wou stappen in Brussel terug naar Rotterdam... Lees meer