Klacht: projecteren interne ruzies op klanten

op 12 mei 2018 over FlexiFitness in de categorie Sportclub/-school

Ik ben tijdelijk in Ermelo om fysiek in goede conditie te komen en moet elke dag sporten. Ik had mijn oog laten vallen op Flexifitness en had speciale zumba-schoenen nodig. Flexifitness zei in Maart dat ik die bij hun zumba-juf nog dezelfde dag kon bestellen. zo gezegd zo gedaan en vervolgens heb ik ruim vijf weken op die schoenen moeten wachten en kon dus ook niet trainen. Er was mijn niets verteld van dat dit zo belachelijk lang ging duren. Volgens de zumba-juf kwam het omdat het onmogelijk was om contact te krijgen met haar contactpersoon. Na een maand was er dan volgens haar eindelijk contact mogelijk en daarna zou het snel gaan, ik zou dan binnen enkele dagen de schoenen krijgen. Dat gebeurde inderdaad maar het waren de verkeerde. Dus ik heb ze direct geretourneerd en ging er vanuit dat er binnen enkele dagen weer nieuwe zouden zijn. Twee dagen schreef ik me eindelijk in bij Flexifitness en volgde alvast een yogales omdat ik er vanuit ging dat die schoenen er met een of twee dagen zouden zijn. Daarop hoorde ik echter weer bijna een week lang niets van de zumbajuf. Na een kleine week vroeg ik om duidelijkheid of mijn geld terug. Daar kwam weer geen antwoord op. Een aantal dagen later gaf ik aan dat ik afzag van de bestelling en of ik kon horen wanneer ik mijn geld terug kreeg. Daarop kwam ook geen geen antwoord. Vervolgens belde ik Flexifitness en vroeg of het mogelijk was dat ik de yogales los betaalde als proefles en van het abonnement afkon omdat de lol er voo rmij totaal af was na deze bejegening. Dat was echter niet mogelijk, ineens wist Flexifitness er niets van dat de zumba-juf dit deed en had er niets mee te maken (nadat ze mij juist zelf hier eerder op hadden gewezen). De sportschool werd boos dat ik hen erover belde. Daarna kreeg ik een razende mail van de zumba-juf dat zij nu van de sportschool geen spullen meer mocht verkopen en dat dat MIJN schuld zou zijn en dat ik excuses moest aanbieden. Ik heb daarop bij Flexifitness aangegeven dat ik deze gang van zaken heel vervelend vind en er helemaal geen lol meer in heb om nog te komen trainen en al zo lang voor niets heb gewacht.

Toch wil Flexifitness onder geen beding het abonnementsgeld minus geld voor de yogales terug storten. Ik voel mij echt in de val gelokt en vind het absurd dat zijn hun interne ruzies uitvechten over mijn rug terewijl ik hen helemaal niet ken en heel enthousiast was om daar te gaan trainen en maar liefst zeven weken voor niets thuis heb moeten zitten wachten om daarna nog de schuld te krijgen ook!

Ik wil graag het geld voor mijn abonnement terug minus de kosten voor de yogales.

Alle klachten die gemeld zijn door WB-bewoner