Klacht: Flex only 20 euro

op 26 juli 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds 2008 een zakelijk flex sim only 20 abonnement. Bleek fors onvoordelig, kwam ik recent achter… Ik heb hier enkele jaren geleden een internet-bundel aan toegevoegd, en vaker met T-Mobile contact gehad over het abonnement. Was volgens T-Mobile een prima pakket voor mij. \\\’Voor u gelden de meest voordelige tarieven\\\’, krijg ik ieder maand via sms te horen.
Mij is nooit gewezen op het feit dat ik circa 40 tot 60 euro per maand teveel betaal, vergeleken met de huidige gangbare pakketten. Terwijl het voor T-Mobile heel erg duidelijk moet zijn geweest, gezien mijn hoge maandelijkse facturen. Ik vroeg om een redelijke compensatie voor deze vergissing, en het pakket nu om te zetten. Pakket omzetten kon dan wel, maar compensatie was echt niet mogelijk…..

Naar schatting heb ik meer dan 4000 euro teveel betaald sinds 2008. Moet dan toch wel een compensatie inzitten?

Gewenste Oplossing:

Als er een goede tegemoetkoming komt. ....

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AJ Willemsen