Klacht: Flex Fuel inbegrepen zonder toezegging

rjcvangool op 08 november 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Beste,

Afgelopen maandag heb ik mijn auto opgehaald bij Goldar op Valencia Airport. Dit is de 2de maal dat ik bij Goldar huur. Eerste periode was een maand in september en nu wederom voor een maand in november.
Tot mijn verbazing werden er extra kosten in rekening gebracht, waaronder kosten voor Flex Fuel. Volgens de medewerker heb ik hiervoor gekozen bij de reservering en zou dit in de bevestiging moeten staan. 1) kan met 100% zekerheid zeggen dat ik deze optie niet heb gehad bij de reservering en 2) in de bevestiging staat niets vermeld. Toch moest ik de 23 euro afrekenen.

Op het moment dat ik een opmerking hierover maakte sloeg de toon van de medewerker ook om en was zijn antwoord ‘u moet dit betalen of anders annuleert u toch lekker de reservering’. Nu kon ik niet anders (stond er met mijn kinderen) en heb ik uiteindelijk de 23 euro extra betaald, maar daarom ook bijgaand deze klacht en verwacht ik de 23 euro terug te krijgen.

Het vreemd aan deze situatie is. Ik had een reservering gemaakt zonder extra verzekering. Deze kon ik ter plekke, a 220 euro, gewoon afsluiten. Maar flex fuel er af halen omdat ik hier niet om heb gevraagd kan niet meer. Dus upgraden altijd, downgraden absoluut niet. Lekker flexibel en service voor een vaste klant!

Contractnummer: 12743418

Als men de 23 euro terug stort of compensatie geeft op mijn volgende reservering voor december.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door