Klacht: PLANETREE gecertificeerd maar klant onvriendelijk

Stanley Daalder op 14 februari 2024 over Flevoziekenhuis in de categorie Ziekenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PLANETREE IS ZOALS ZOVEEL KWALITEIT STANDAARDS EEN WASSEN NEUS.

EERST EEN AFSPRAAK MAKEN
IK HEB AL HONDERD KEER( HELAAS) BLOED LATEN PRIKKEN MAAR WERD NU GEWEIGERD OMDAT IK ONLINE GEEN AFSPRAAK HAD GEMAAKT!!

ZOALS DIE MEVROUW ZEI WIJZEND OP CA 20-25 ANDERE WACHTENDEN, NET ALS DIE MENSEN!!

DUS ZEI IK: DAN FUNCTIONEERT HET SYSTEEM NIET

VOLGENDE KEER GA IK DIT DOEN:

SALTRO WERKT ZONDER AFSPRAAK!!

IMG_0409.jpeg
HELAAS BEN IK VOOR SOMMIGE DINGEN VERPLICHT NAAR HET FLEVO TE GAAN

E.G.DAALDER

Gewenste Oplossing:

U vroeg of ik de klacht al gemeld had, wel geprobeerd maar “no reply” en NERGENS een e-mail adres te vinden dus logisch dat niemand klaagt. Een fatsoenlijk bedrijf meldt minimaal zijn telefoon nummers en e-mailadres

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Flevoziekenhuis
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flevoziekenhuis

Reactie van de melder van de klacht Stanley Daalder

9 maanden geleden - Ik kan nergens e-mail adres vinden dus klagen kan helemaal niet. Al de zogenaamde verbeteringen met digitale registratie etc zijn geen verbetering maar juist het tegenovergestelde. Je hebt meer tijd en meer kennis van digitale systemen nodig. Erg onpersoonlijk en als je niet alles direct weet word je niet geholpen maar weggestuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flevoziekenhuis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stanley Daalder