Klacht: Geen interne communicatie en onderkenning van het probleem

Hester de Groot op 27 februari 2024 over Flevoziekenhuis in de categorie Ziekenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2 jaar oedeem in onderbeen/bovenbenen van m’n echtgenoot.Op eigen initiatief cardioloog, dermatoloog,longarts en internist geraadpleegd.Alles is goed bevonden, alleen lymfe oedeem, dus meer bewegen.In de loop der tijd steeds dikkere benen, verkleurd blauw/rood met pustels.Ook wondroos tot 2x toe.En door druk bloeduitstortingen over beide hele benen.Benauwd bij slapen, moet rechtop zitten.
Vocht achter longen(longarts)
Afgelopen weken bezoek aan ACIBADEM Amsterdam voor 2nd opinion Hier kwam men tot de conclusie dat het geen lymfe is maar dat het HARThet door het vele vocht t niet aan kan…Wat extra medicijnen geven de oplossing..ONBEGRIJPELIJK dat het FLEVO dat niet heeft onderkend!!!!!

Gewenste Oplossing:

Voorlopig onze eigen oplossing bij ACIBADEM
We zijn zeer teleurgesteld in het Flevoziekenhuis en hebben het gevoel dat we niet adequaat zijn behandeld door onze leeftijd,

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Flevoziekenhuis
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flevoziekenhuis

Reactie van de melder van de klacht Hester de Groot

9 maanden geleden - desinteresse, geen communicatie en respectloos naar de patienten toe

Reactie van de melder van de klacht Hester de Groot

9 maanden geleden - Het wordt nu toch wel eens tijd, dat de problemen aan gepakt worden; we weten dat er personeel te kort is, maar het personeel dat er wel is, mag wel eens een beetje proffesioneler worden; meer echte aandacht voor de patienten, ook als ze wat ouder zijn De interne communicatie tussen de behandelende artsen is om te huilen; hoe kun je een patient optimaal behandelen als er geen volledig overleg is gepleegd over de diverse klachten... Zeer slecht georganiseerd en op zo'n manier hebben de patienten extra te lijden, terwijl dat niet nodig is... Verdrietig......Overigens is deze klacht geuit op aanraden van mijn behandelende oncoloog; uit het oogpunt dat iedereen daar van leren kan

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flevoziekenhuis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hester de Groot