Klacht: fleurop

op 04 juli 2012 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Fletcher Hotels

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij betreuren het zeer dat u geen gebruik kunt maken van uw vouchers. Graag willen wij u van dienst zijn en verzoeken u contact op te nemen via webcare@fletcher.nl Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 04 juli 2012 om 18:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gast verzocht contact op te nemen om de mogelijkheden tot reserveren te bekijken.
Met vriendelijke groet,
Fletcher Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door boef43