Klacht: Fletcher Vakantieveiling waardebon niet te gebruiken

Teleurgestelde kids op 06 september 2021 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Van onze kinderen die hier heel hard voor hebben moeten sparen een waardebon voor onze verjaardagen mogen ontvangen om een nacht door te brengen in een Fletcher hotel via een bon van Vakantieveilingen. Zij hoopten voor ons hiermee een passend kado te mogen geven van een enorm drukke periode. Ze gunden het ons zo, heel lief! Echter, al enkele weken zoekende naar een mogelijkheid om een hotel te boeken, maar tevergeefs. Op geen enkele datum, geen enkel hotel waarop een overnachting te boeken is op een zaterdag/zondag.
Heel misleidend, en wat het ergste is de teleurstelling van onze 2 kinderen. Toch zuurverdiende centjes en lang voor moeten sparen.

Een mogelijkheid tot een overnachting in Hotel Elzenduin om eens lekker een dagje op het strand uit te waaien.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgestelde kids