Klacht: Fletcher hotel Winterswijk

op 02 oktober 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we komen daar aan op 2-10 en tot onze verbazing staat het hele hotel in de Steigers we waren daar om 14 uur . maar de kamers waren wel al klaar maar kregen nog geen sleutel om wat op de kamers neer te zetten.
niet eerder dan 15 uur werd er gezegd .ik klaagde over de steigers en werd verteld dat ze daar niets aan konden doen want dit wisten ze niet van te voren’
maar werd gezegd u kunt straks wel van het zwembad gebruik maken.
dus om 15:15 gingen we naar het zwembad maar mochten er de hele middag er niet in verband dat er zwemles de hele middag tot 19:00 uur

Gewenste Oplossing:

een overnachting wat wel goed is in 1 van de fletchers hotel naar onze keuze

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peter boekee