Klacht: Fletcher hotel Winterswijk

op 02 oktober 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

we komen daar aan op 2-10 en tot onze verbazing staat het hele hotel in de Steigers we waren daar om 14 uur . maar de kamers waren wel al klaar maar kregen nog geen sleutel om wat op de kamers neer te zetten.
niet eerder dan 15 uur werd er gezegd .ik klaagde over de steigers en werd verteld dat ze daar niets aan konden doen want dit wisten ze niet van te voren’
maar werd gezegd u kunt straks wel van het zwembad gebruik maken.
dus om 15:15 gingen we naar het zwembad maar mochten er de hele middag er niet in verband dat er zwemles de hele middag tot 19:00 uur

een overnachting wat wel goed is in 1 van de fletchers hotel naar onze keuze

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:42 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 16:20 geantwoord

wat is de op lossing mailen naar fletcher receptie staat er ????????

Alle klachten die gemeld zijn door peter boekee