Klacht: FK0010 Uw saldo is niet toereikend

op 10 maart 2016 over SNS Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg bovenstaande melding steeds als ik een bedrag wil overmaken (iDEAL en bankoverschrijving) vterwijl er wel genoeg saldo is hiervoor. Ook pinnen lukt niet.

Gewenste Oplossing:

Als ik kan pinnen en kan internetbankieren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Bericht van SNS Bank

1 jaar geleden - Beste Richard, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door RBambacht