Klacht: abonnement opzegen

op 18 februari 2016 over Fitness King Healthclub in de categorie Sportclub/-school

goede dag,
mijn huisarts had aanbevolen om te gaan sporten om me beter te voelen in me vel, u denkt misschien.. is niks mee mee, klopt ook! MAAR! ik heb sinds 2014 de ziekte van meniere (duizeligheids en verstoord evenwichtsorgaan) u kunt het ook googlen. ik heb dit dus een paar maanden geprobeerd, met het gevolg dat ik te veel getriggert word met geluid en licht dit hoord bij het ziektebeeld. functioneren in dagelijks leven is al een hele uitdaging.. nou.. ik zeg tegen me man ik stop met sporten. prima zegt hij.. nu komt het… stoppen daar is niet eenvoudig!!! ik gebeld en uitgelegd van.. jongens kijk eens hier het lukt me niet! nou.. dan vraagt u een briefje via huisarts of specialist!!! ow maar die doen dat niet! ok.. en toch hebben wij een bewijs nodig!! nou.. hier zit ik dan!! stress is ook niet goed voor me en ik weet me geen raad meer! ik zal het nu wel uit me hoofd halen om nog es ergens te gaan sporten want dit lukt me echt niet meer! ik mag blij zijn dat ik nog kan lopen. zelfs in werk ben ik beperkt en kan dit ook niet meer betalen! dus ik zou er graag vanaf komen.

ik ben pas tevreden als ze accoord gaan! en ik betaal gewoon alles uit tot 25-06-2016 want mijn abonnement is van een jaar dus ingegaan op 25-06-2015 . daar wil ik aan meewerken!

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Dobbelaar