Klacht: Fit4free: GEEF ME EEN TEKEN VAN LEVEN!!!!!

op 18 december 2012 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Bijna Een maand geleden (20 nov) een brief gestuurd met alle gegevens NAW, klantnummer, datum, emailadres telefoonnr etc.

Daarin geef ik aan dat ik mijn lopende jaarcontract niet wil verlengen. Ik geef aan het te willen STOPZETTEN. contract duurt nog tot 3 jan 2013. Ik vraag hen om een bevestiging via mail of brief, zodat ik weet dat de alles in werking is gesteld en dat ik ook niet achteraf NOG een jaar vastzit aan een contract.

NOGSTEEDS niks van fit4free vernomen.
Vandaag gebeld a 40 eurocent per minuut, krijg ik aan de lijn een bandje en bij optie “öpzeggingen” krijg ik advies om brief te sturen. (wat ik dus al gedaan heb) ik wil A.

Ook tros RADAR staat er VOL mee. mensen die dus ook 0 op request krijgen.

Ik maak alvast kopieen van al mijn brieven zoadat ik op 4 januari, als ik merk dat er een bedrag namens fit4free is afgeschreven, meteen mijn rechtsbijstand kan inschakelen

1. als ik een schriftelijke /mail bevestiging krijg waarin wordt aangegeven dat mijn abbonement is stopgezegd op de einddatum van mijn oude contract. dus 3 jan 2013. Op zijn minst een telefoontje dat mijn brief in de molen zit en geen smoesjes net zoals al die andere mensen bij tros RADAR dat de brief kwijt is.

2. betere en duidelijkere bereikbaarheid van klantenservice fit4 free. geen bandjes op de telefoon. Als je lid wil worden zijn ze er als de kippen bij, als je weg wilt is het net alsof het geesten zijn.... poef weg.

Geef mensen DUIDELIJKHEID. en BEREIKBAARHEID.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door lscheffer77