Klacht: Niet leveren product en niet terugbetalen van gestorte bedrag

op 27 november 2018 over Fishbest.nl in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18 september bestel ik online een artikel bij Fishbest voor een bedrag van 365.46 euro.
Eind september bel ik de firma om meer duiding waarom het product niet wordt geleverd.
Begin oktober bel ik een tweede keer en krijg terug het antwoord: We leveren het product volgende week.
Begin november, beslis ik het product te annuleren en vraag telefonisch mijn gestorte bedrag terug te betalen.
Vandaag 27 november bel ik terug en krijg de mededeling dat hij nog geen tijd heeft gehad dit bedrag terug te storten.
Ik kan niet anders dan een klacht neer te leggen en hopen mijn geld terug te zien!

Gewenste Oplossing:

Ik wens op zijn minst mijn geld terug te zien.
eigenlijk heb ik zelfs recht op intrest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fishbest.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fishbest.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jonas Weymaere