Klacht: Firefly = georganiseerde oplichting !

op 09 juni 2017 over Firefly autoverhuur in de categorie Verhuur

Wanneer je geen omnium verzekering neemt ‘vindt’ de controleur bij het terug binnenbrengen zowiezo een kleine kras en zo trekken ze een bedrag tussen 150-200€ van je waarborg. Ze weten perfect waar de kras zit, en deze staat bewust niet op je formulier. Mijn controleur deed 10 seconden alsof, wees dan ineens een kras aan (waarvoor je je eigenlijk moet bukken om ze te zien) en verder controleerde die de auto niet eens meer : deze is zelfs niet eens meer volledig rond de auto gegaan !
In de commotie ter plaatse had ik er geen erg meer in dat ik drie weken ervoor allemaal foto’s van de auto had getrokken, en eerlijk gezegd had ik ook niet gedacht dat ik van die kleine kras een foto had, maar dat was toch het geval! Na thuiskomst heb ik de frauduleuze praktijk aangekaart, maar nog geen antwoord. Volgende stap is het via VISA aanvechten.
Maar één goede raad ; NOOIT huren bij Firefly : OPLICHTERS !

Firefly = georganiseerde oplichterij. Als consument kan je enkel gebaat zijn met het opdoeken van dergelijke bedrijven.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firefly autoverhuur

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firefly autoverhuur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Guy Driesen