Klacht: Slechte bezorging en nog slechtere afhandeling

op 20 januari 2020 over Finovion in de categorie Adviezen

Klacht Financieel Dagblad

Al jaren ben ik geabonneerd op de zaterdag editie van het FD. De bezorging is al meerdere keren misgegaan. Inmiddels heb ik zeker 20 kranten al gemist.

Ik heb inmiddels met heel veel medewerkers, klachtafhandelaars en zelfs de hoofdredacteur Jan Bonjer contact gehad. In eerste instantie werd er van alles beloofd. Maar inmiddels wordt er niet meer gereageerd, er wordt niet teruggebeld en het is zelfs zo erg dat er eenzijdig is opgezegd. Overigens is het geld dat betaald is nog niet terug gestort maar vang ik wederom geen krant meer. Voor ieder die de correspondentie met het FD wenst te ontvangen laat het mij weten. Is er een journalist geintereseerd laat het me ook weten! Ik heb alles op de mail!! wilco@vidravastgoed.nl. Het is een bijzonder slechte organisatie en de wijze van klachtafhandeling is schandalig. Schuld wordt volledig bekend maar oplossen doen ze niet.

Dit heb ik ook bij de krant laten weten.
abonnementsgelden van afgelopen jaar wil ik terug. Gaat niet om het geld maar wel om de wijze waarop er met klanten omgegaan wordt. Eventueel het bedrag schenken aan een goed doel is wat mij betreft ook akkoord.

- ik wil de krant gewoon ontvangen en een afspraak maken over hoe om te gaan als het weer mis gaat.

- ik wil aandacht voor dit probleem.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Finovion

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Finovion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W.Draaisma