Klacht: Financiele afwijkeling bij stopzetting

op 09 oktober 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb mijn opleiding stopgezet op 16 augustus 2017. Toen heb ik na 1 maand een financiele afwikkeling binnen gekregen wat niet klopt. Daarna heb ik mails gestuurd met de offerte waar ik begin van de opleiding mee akkoord ben gegaan. Nog steeds geen correctie gezien. Antwoorden worden uitgesteld met telkens enkele dagen omdat ze geen antwoord hebben. Bij bellen wordt er een standaard verhaaltje uitgehangen dat het heel druk is en nog niet is opgepakt etc etc. Vandaag een mail gekregen dat er nota bene een nieuwe lessenpakket is verzonden. Toen belde ik weer op maar mevrouw aan de lijn kon geen inhoud vinden. Kortom organisatie met een enorme slechte oplossongsgerichtheid. Communicatie is ver onder de nul, ik snap niet dat Loi Accreditie heeft gekregen voor officiele opleidingen met zo,n slechte organisatiecultuur en begeleiding!

Ik wil dat mijn aantal uitgezette vragen per omgaande opgelost worden en ook wil ik weten wat de reden is van de uitstel gedrag.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Derya, Vervelend om te lezen dat er onduidelijkheden zijn met betrekking tot de eindafrekening. Inmiddels heb ik je dossier en openstaande vragen erbij gepakt. Op basis hiervan ben ik je financiële gegevens nagelopen en heb een berekening gemaakt ter verduidelijking. Je ontvangt het overzicht in een aparte e-mail. Gr, Dany LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Decta

1 maand geleden - Dag Dany, Wel heel jammer dat jullie gelijk hierop reageert en al maanden niet reageert op mijn mails. Ik uw organisatie echt een rommeltje. Het lijkt wel of de medewerkers de binnenkomende mails totaal nit oppakken en alleen maar verzamelen! Graag wil ik weten nu ik examengeld toch moet betalen of het klopt dat ik nog extra 1 jaar gebruik kam maken van de faciliteiten om eea kosteloos af te ronden. Klopt dat?

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 12 oktober 2017 om 10:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Decta